LOOK OF THE DAY
28.12.2013


Witam:) Święta mamy już za sobą, zbliża się Nowy Rok, a zimy jak nie było, tak nie ma;) Koniec roku zawsze skłania do refleksji i nowych postanowień. Kiedy cofam się myślami wstecz, widzę tylko pracę jaką włożyłam w prowadzenie bloga, jaką wkładam pracując z młodzieżą na co dzień. Kiedy myślę o postanowieniach , mam tylko jedno: robić dalej swoje. 
Wielu ludzi gubi niecierpliwość i słomiany zapał. Większość chce coś osiągnąć szybko i byle jak, aby było. Każdy z nas, ma jakieś fobie, moja (chyba) to strach przed bylejakością.  Niestety życie to nie sylwestrowe fajerwerki. Nic w życiu, nie pojawi się z wielkim hukiem, nie rozbłyśnie nad Twoją głową i nie obsypie Cię iskrami szczęścia i dobrobytu. Początki zawsze są trudne, przychodzi taki moment, że musisz sam zdecydować czego chcesz od życia i mieć na tyle odwagi, aby móc zaryzykować. I to jest moje pierwsze życzenie dla was na nowy rok, skupcie się na sobie i bliskich, myślcie o swojej przyszłości i szczęściu. Niech nie rządzą wami zazdrość, kompleksy i nienawiść, ale wiara w  samego siebie.

Co do looku:) To zdecydowanie ostatnio mam fazę na klamry, mam już spodnie z Zary zapinane na duże klamry w pasie, kurtkę z ostatniego posta z klamrą na dole, buty z klamrami i dzisiejsze spodnie z Notion 1.3 , ale uwaga ... dla odmiany z klamrami na kostkach (?) zarzućmy na to zasłonę milczenia...




Płaszcz Persunmall/ Spodnie Notion 1.3/ Koszula ONLY/ Buty Zara/ Rękawiczki Mohito
Coat Persunmall/ Pants Notion1.3/ Shirt Only/ Boots Zara/ Gloves Mohito

0 comments:

Post a Comment