LOOK OF THE DAY
11.12.2013


Witam:) Długo marzył mi się płaszcz w stylu oversize, ale na ten idealny trafiłam całkiem przypadkowo i sprawiłam go sobie dzięki uprzejmości domodi.pl, a przede wszystkim, tych wszystkich, którym spodobał się jeden z moich looków, dziękuję wam serdecznie:) W połączeniach tego typu, zawsze staram się zachować odpowiednie proporcje, dlatego do długiego płaszcza ubrałam dżinsowe rurki. Mimo tego, że w tym sezonie nadal nie zdecydowałam się na zakup panterkowego płaszcza na zimę, stwierdziłam, że drobny akcent panterki na podszewce będzie w sam raz:)  Wyszło tak jak lubię najbardziej prosto, wygodnie, ale nie nudno:) Mam nadzieję, że spodoba wam się takie połączenie:) Buźka;) 





Coat Byinspomnia / Top Asos/ Jeans Lee/ Boots Zara/ Bag bagibgai.pl


0 comments:

Post a Comment