stylish effect

Witam:) Jak to mówią, nie oceniaj książki po okładce, zadziwiające jak niektórzy wypowiadają się na temat rzeczy, których nigdy nie wypróbowali, ani nie przymierzyli:) o tak, tak oczywiście, że mam na myśli buty, które widzicie poniżej;) Nawet nie przypuszczałam, że są tak wygodne! Trendy w tym sezonie, bardzo mi odpowiadają, nie tylko pod względem kolorystycznym, jak czarno-białe łączenia, białe total looki, kolorowe skóry, czy miętowe kuszące pastele. W cień odchodzą rurki, które wypierają luźniejsze fasony spodni, najlepiej w orientalne wzory, czy w stylu baggi lub boyfriend jeans:) Asymetryczne swetry i luźne t-shirty, proste marynarki bez guzików, to trendy, które ja zdecydowanie wybrałam dla siebie:)


 


 Kurtka/Jacket River Island 
Top Stradivarius
Spodnie/Pants H&M
Torebka/Bag BagiBagi
Okulary/ Sunglasses Asos
Rękawiczki/Gloves allegro.pl
Krzyżyk/ Cross Kappahl 



0 comments:

Post a Comment