LOOK OF THE DAY
4.12.2013

Witam Kochani:) Panterka i zwierzęce printy nadal królowały na wybiegach. Ja już pisałam jakiś czas temu na blogu, najbardziej przypadła mi do gustu  kolekcja Jean Paul Gaultier. 

Dlaczego? 
Nigdy nie byłam fanką zwierzęcych printów, zwłaszcza panterek, zeberek, centek i futrzanych kołnierzyków. Jednak Gaultier przekonał mnie tą kolekcją. 
Panterkowy print wkomponowany w czarną ramę geometrycznych i prostych cięć, nadał całości szyku i klasy. Najbardziej w tej kolekcji, podobają mi się rajstopy, rękawiczki i szerokie pasy, które zwykłemu czarnemu trenczowi nadają nowy wymiar. Kolejny raz Gaultier dowiódł, że diabeł tkwi w szczegółach:)

 Ja dzisiaj postawiłam na spodnie, którym stworzyłam czarną bazę:) Nie mogło zabraknąć futrzanego akcentu, tym razem z umiarem na rękawiczkach:)  Jest prosto, ale efektownie, czyli idealnie na co dzień :) 





 Płaszcz Zara/ Golf H&M/ Spodnie Reserved/ Buty Zara/ Torebka bagibagi.pl
Coat Zara/ Top H&M/ Pants Reserved/ Boots Zara/ Bag bagibagi.pl 


0 comments:

Post a Comment