L.O.V.E

Witam;) Dni są już coraz chłodniejsze, ale ja lubię taką pogodę, pozwala ona na mały mix stylów i ubrań :) Dlatego dzisiaj kolejny casual, a co!:D Sądze, że to właśnie codzienne looki, są największym wyzwaniem, ponieważ można ubrać dżinsy i bluzę i wyglądać neutralnie, albo ubrać dżinsy i bluzę i wyglądać nadal oryginalnie:) To prawda, że diabeł tkwi w dodatkach, a szczegóły stroju mogą odzwierciedlać naszą osobowość :) Sądzę, że właśnie dlatego tak bardzo spodobała mi się kolekcja biżuterii Lanvin :) Swój naszyjnik znalazłam w River Island, moim zdaniem są fajną alternatywą, dla łańcuchów lub ich świetnym uzupełnieniem,ponieważ w takim połączeniu są najmodniejsze :)  W tym sezonie jesienno-zimowym moim ulubionym motywem są neutralne barwy lekko podkręcone złotem lub srebrem:) Zdecydowanie podobają mi się czarne i skórzane akcenty na ubraniach, jaki i kolor czerwony:) Króluje nieśmiertelny denim i styl militarny:) hmmm jesień i zima zapowiada się obiecująco... 
A jak u was? Co wybrałyście dla  siebie? :)

Kiss 4 U:* Monia



Dżinsy Lee
Czapka/Buty H&M

Zdjęcia: mój narzeczony < 3

0 comments:

Post a Comment